sobota, 27 czerwca 2015

BEGINNING...

Hej! 

Mam na imię Monika i w sierpniu wyjeżdżam do Stanów Zjednoczonych jako Au Pair. 
Długo wzbraniałam się od założenia bloga, ponieważ czuję, że pisanie nie jest moją mocną stroną ;-) Jednak czytając inne ( być może Wasze ) blogi, stwierdziłam, że także chcę mieć pamiątkę z tych niezwykłych chwil, które przeżyje w USA. 

Stany chciałam zobaczyć od zawsze, jednak myślałam, że jest to niewykonalne... jak dobrze, że się myliłam! O programie Au Pair dowiedziałam się rok temu od mojej mamy, za co pewnie będę jej wdzięczna do końca życia :-D

Myślę, że na dzisiaj to wszystko, bo nie chce zanudzać.

Do usłyszenia!

10 komentarzy:

  1. Z niecierpliwością czekam na kolejne wpisy ! Z przyjemnością będę śledziła Twoje życie w US :) Powodzenia ! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zanudzasz! :) Powodzenia :)

    www.paulaintheusa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak wygląda Twój PM? ;) zapraszam też na mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie dzisiaj albo jutro zamierzam wszystko opisać :D jak tylko wrócę do domu to wejde na twojego bloga ;-)

      Usuń
  4. którego lecisz i dokąd? :) ja lecę 3 sierpnia. dodaje do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lecę 17 sierpnia,a dokąd to jutro dodam posta wiec będziesz mogła się dowiedzieć :D też Cie dodaje ! ;-)

      Usuń
  5. Fajnie, że założyłas bloga. :) myślę, że później może to być super pamiątka. :D czekam na kolejny wpis o Twojej rodzince i właśnie gdzie będziesz mieszkać. ;)
    A tu mój blog, jakbyś chciała poczytać to zapraszam. :) http://domiasaupairinamerica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak myślę! :D chętnie będę czytać twojego bloga ;-) i dodaję do obserwowanych :-)

      Usuń